VEELgestelde vragen (FAQ)

Antwoorden op alle veelgestelde vragen!

Hoe kan ik een chalet boeken?

Dit kan u enkel via onze website www.chalethurenindeardennen.be boeken. Boekingen via mail of telefoon aanvaarden we niet.

Zijn huisdieren toegelaten?

Dit is per chalet aangegeven op onze website. Varieert van 0 tot max 4 honden.

Zijn er supermarkten & restaurants in de omgeving?

In de directe omgevingen zijn supermarkten aanwezig (centrum van Barvaux & Hotton) en heel wat restaurants in verschillende prijsklasse’s. Een selectie is in het menu onder ‘omgeving’ terug te vinden.

Is het wellness gedeelte gebruiksklaar bij aankomst?

Zowel de jacuzzi als de zwemspa zijn bij aankomst van uw verblijf gebruiksklaar, zodat u hier onmiddellijk kan van genieten. En is volledig privé.

Is de tuin omheind?

De tuin is steeds omheind. Voor de specifieke hoogte kan u  het per chalet terug vinden op onze website. Dit varieert van 1 m tot 1.8 m.

Aankomst- & vertrekuur.

Dag van aankomst vanaf 16 u.

Dag van vertrek voor 10 u (indien kort weekend zondag 20 u).

De chalet moet bij vertrek proper achter gelaten worden.

Veel mensen vragen om de chalet vroeger of later te mogen verlaten. Maar dat is helaas niet mogelijk vanwege dat alle chalets moeten gekuist worden.

Hoe kan u ons bereiken?

U kan ons steeds via mail bereiken: info@chalethurenindeardennen.be of telefonisch: 0479/87 97 16 en dit vanaf 7:00u tot 18:00u (voor dringende gevallen 24/24 7/7 Enkel in nood!

Hoe wordt water – gas – elektriciteit aangerekend?

Bij aankomst moet u via het voorziene document de meterstanden noteren. Op het einde van de huurperiode doet u dit nogmaals. Het verbruik wordt via de waarborg in rekening gebracht. We krijgen wel eens de vraag waarom we de energiekosten niet rechtstreeks in de huurprijs zetten, dit is omwille omdat wij niet weten hoeveel het verbruik zal zijn. Is afhankelijk van periode, aantal personen en uw dagelijkse activiteiten in de chalets. Wij vinden dit voor beide partijen het eerlijkste.

Hoe kan je uw verblijf herboeken?

U kan uw verblijf wijzigen naar een latere tijdstip. Gelieve hiervoor een mail naar ons te sturen. Met vermelding van uw gegevens en huurperiode.

Meer info vindt je op onze website bij Algemene voorwaarden.

Uiteraard indien er uitzonderlijke omstandigheden zijn ( ziekte, overlijden in de familie of andere acute onvoorziene situatie) Zullen we natuurlijk met de nodige respect en zorg uw situatie bekijken.

Vragen over Covid19
Als je vragen hebt over Covid 19 gelieve ons te bellen.

De toegang tot de chalet.

De toegang gebeurt via een persoonlijke cijfercode. Deze code ontvangt u de dag zelf rond 14 u en dit steeds via sms of mail. ( Nummer & mail  die werd opgegeven bij boeking)

Afval sorteren

Vooraan aan de straatzijde staat er een afvalcontainer daar mag enkel restafval in. In de tuinberging ( aan de oprit) kan je het overige afval sorteren. Er zijn diverse bakken ( glas, papier/karton).

Beddengoed

  • 4 slaapkamers (3 x 2 persoons bed + 2 x 1 persoons bed)
  • 2 persoonsbedden zijn 1.6 m x 2 m (Chalet Eikenhof: 1.8 m x 2 m)
  • 1 persoonsbedden zijn 90 cm x 2 m
  • 1 baby-bed tot max 3 jaar

Maat donsdekens

  • 2 persoonsbedden: 240 x 220 cm
  • 1 persoonsbedden: 220 x 120 cm

De bedden zijn voorzien van een matrassenbeschermer en hoofdkussenbeschermer.  De huurder dient enkel nog lakens mee te nemen. (Verplicht)

Betalingen

Bij de boeking dient er een voorschot betaald te worden. Het resterend bedrag moet 30 dagen voor aankomst betaald zijn. ( alle info vindt je in uw bevestigingsmail. Vindt je de mail niet ? Kijk dan zeker eens in uw Spam mails of stuur ons een mailtje en wij sturen u deze terug op via mail.

Thema’s

We werken met thema’s ( valentijn, pasen , kerst en nieuwjaar , Halloween.)